EAS käivitas uue loodusturismikampaania

BNSi teatel käivitas Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus (EAS) neljas riigis loodusturismiteemalise turismikampaania “The Estonian Stress Buster”, mis läheb maksma 307 000 eurot.

“Kampaania eesmärk on kinnistada Inglismaal, Saksamaal, Norras ja Rootsis Eesti kuvandit kui puhta ja metsiku elukeskkonnaga, autentseid kogemusi, vaikust ja rahu pakkuvast reisisihist,” ütles EAS-i pressiesindaja Mariann Sudakov BNS-ile. Kampaania kestab kuni 1. oktoobrini.

Kampaania keskmes on video, mis kajastab tegelast nimega Stress Buster. Kampaanialehel on video, info Stress Busteri ja ta töövahendite kohta ning loodusturismi tooted ja võimalused, kuidas veeta aega Eesti puhtas ja vaikses looduses.

Videos paigutatakse tänaval kõndivate inimeste ümber justkui Eesti loodust kujutavad erinevad rekvisiidid, misjärel hiilib kohale punases flanellsärgis habetunud suurt kasvu Stress Buster. Seejärel annab Buster sihtmärgile tasuta reisi Eestisse, mida sümboliseerib lauajupp.

Esimese 24 tunniga vaadati videot erinevates kanalites kokku 81 400 korda, rääkis Sudakov.

Kampaania idee töötasid välja BBDO Berlin ja Event Masters, video lõi Briti reklaamirezissöör Jonty Toosey ning produktsioonifirma Cloud.

Neljas riigis läbiviidava kampaania maksumus on 307 000 eurot, millele lisandub käibemaks. Kampaaniat rahastatakse Euroopa Liidu Regionaalarengu Fondi vahenditest, mis on ettenähtud Eesti kui reisisihi tuntuse suurendamiseks.

0Shares