Metsaühistu kaubamärk sai aastaseks
26.01.2017
Aasta tagasi teatas Keskühistu Eramets, et algas metsaühistute koondumine ühise kaubamärgi Metsaühistu® alla. Esimeseks aastapäevaks on kaubamärgi kasutajaid kokku kaheksa.
Metsaühistu® kaubamärgi loomise eesmärgiks oli eelkõige metsaomanike teenindamise parandamine. Ühtse märgiga on võimalik liituda vaid ühistutel, kes vastavad kokku lepitud teenuste standardile ning on suutlikud pakkuma metsaomanikele n-ö täispaketti – anda nõu ja abi ning korraldada kõike alates metsa uuendamisest kuni puidu müügini. Samal ajal peavad kõik teenustega seotud tegevused olema metsaomaniku huvides ning tagatud peab olema tegevuste läbipaistvus
Kuidas ühise kaubamärgi alla koondumise mõte sündis, millised kaheksa ühistut liitunud on ning kuidas esimene aasta möödus, saab lugeda Metsaühistu lehelt.